small advertisement

Saturday, May 16, 2009

kreatif yg tk bertempat








Aku tak teringin lansung nak cuba naik basikal kat atas ni. Ada yang tinggi sangat tu mesti nak kena pakai tangga. Yang dalam bulatan tu, bole pegi mana je. Dok tang tu je la. Macam-macam...



5 comments:

  1. humang aaaaihhhh...

    ni basikal ke apa??
    rasanya tak dibenarkan di jalan2 raya di malaysia ni..
    merbahaya!!

    hikhikhik

    ReplyDelete
  2. yg tayar besar cam donut patah kaki kalo kayuh tu.

    ReplyDelete
  3. pic ke-5 tu cute la beskal dye..
    tp perlu ker pakai bj camtu??

    ReplyDelete
  4. kts,
    mungkin dibenarkan kat kawasan kg je kot.

    juliet,
    aku syak beskal tu sesuai untuk orang yg bersaiz cm donut jugak.

    aisyah,
    saja nk promote body kot.

    ReplyDelete
  5. beskal orang asli tu cambest je.. kt mana ada jual ek?

    ReplyDelete

Hello!