small advertisement

Sunday, May 03, 2009

IQ Test

Ada IQ test untuk korang. Sila la cuba bagi sapa-sapa yang ingin mencabar daya pemikiran yang ada.

Hikhikhikhik.......

Dalam bas ada tujuh orang aweks.
Setiap aweks bawak tujuh bijik beg.
Dalam setiap beg pulak, ada tujuh ekor kucing betina.
Setiap ekor kucing betina, ada tujuh ekor anak kucing.

Jadi, mari kira ada berapa kaki dalam bas tu.
Korang takyah kira dengan kaki drebar.
No trick ok.

7 comments:

  1. maaf aku lemah dlm bab mgira...bkaki2 kot

    ReplyDelete
  2. tk ape.
    mmg leceh pn nk kira-kira ni.
    tapi mmg berkaki-kaki-kaki-kaki-kaki dan kaki....

    ReplyDelete
  3. Selit jap. Yg awek tu semua ada brapa kaki? mana tau, kut2 ada yg cacat ke. or terlebih kaki.hehe

    ReplyDelete
  4. ni soalan perangkap ni. tkde yg cacat or tlebih kaki. ooppss, nasib baik tk kirakan kaki awek ade bape.

    ;)

    ReplyDelete
  5. takde sape ke nak jawab?
    baru nak bagi adiah.
    ;)

    ReplyDelete
  6. 9618 kakis..
    kena ade 's' sbb byk.. hahahha.. suke suki je aku.. bg jwpn jela meza.. sng..

    ReplyDelete
  7. ala, sket lagi dh btul. cuba lagi nat.
    hehe.

    p/s: nnti aku senang-senang, aku kasi jawapannya. huhu.

    ReplyDelete

Hello!