small advertisement

Wednesday, May 20, 2009

give up je la..



Katakan taknak kepada rokok. hikhikhikhik!~

9 comments:

  1. kenapa takleh tgk video tu?/

    huhuhuhu

    ReplyDelete
  2. eh, tk bole?
    cuba lagi. line tk ok tu.

    ReplyDelete
  3. agagaga!!
    kahkahkah!!!
    cannot go!!
    best gila dapat letopkan rokok tuh..
    kahkah..

    ReplyDelete
  4. dah cuba lagi..
    still tak boleh..

    aduhaiiii...
    td tgk video kat umah org lain ok je...

    tak serasi agaknya dgn rokok.. hikhikhik

    ReplyDelete
  5. aisyah,
    memang dasat idea bini dia tu. aku pn cm tringin nk buat bnde tu kt encik boipren.

    kts,
    aku rasa encik blogger tak suka rokok kot. tu pasal dia tk kasi ko tgk.

    ReplyDelete
  6. ko mmg sekutu dengan tok aku.
    perokok tegar selama 40tahun.

    ReplyDelete
  7. mahal camner pun rega rokok tu tapi tetap laris dipasaran.

    ReplyDelete
  8. aku rasa rokok tu dah macam sambal belacan. ketagih tak tentu pasal.

    ReplyDelete

Hello!