small advertisement

Wednesday, May 13, 2009

fakta atau auta?

Meja Pompuan

Meja Lelaki
Lepas tengok pics kat atas ni, kita bole nampak sapa yang betul-betul buat kerja atau tak. Tapi.... Ni fakta ke auta?

P/s: Meja aku lebih kepada meja lelaki. Tapi... Bukan buat keje sangat pun. Lagak je lebih. =P

8 comments:

  1. sweetnyer meja pink tue
    bkn pompuan takde keja
    tp org lelaki pemaleh sebena nyer
    hahahaha

    ReplyDelete
  2. hahaa.
    betul-betul.
    tp aku trasa cz meja aku pun semak jugak.

    ReplyDelete
  3. haha..meja saya lebih teruk dari tuh!
    :)

    ReplyDelete
  4. tu gmbr betul ke gmbr posing?haha

    ReplyDelete
  5. miezi,
    maknanya kamu lagi advance buat keje ni.

    qemmal,
    ntah.tapi kalau tgk pagi-pagi meja mmg kemas je. tapi bila dh smpai tghari tu, dh tk nmpk rupa meja dah. hehe.

    ReplyDelete
  6. ni tak auta. memang betul2 kejadian :P

    ReplyDelete
  7. betul-betul.
    lagi-lagi kalau ada dateline. mmg tk nmpk rupa meja dah.

    ReplyDelete

Hello!