small advertisement

Wednesday, May 27, 2009

dihimpit

Renung-renungkan keadaan budak-budak yang dihimpit oleh orang dewasa.


P/s: Aku terjumpa gambar ni masa belek-belek email lama aku.
Dah lama dah kejadian ni, masa tahun 1989 dulu.

6 comments:

  1. ish..mengerikan lah..
    sian budak tu

    ReplyDelete
  2. ya Tuhan...ape nak jadi lah...

    ReplyDelete
  3. aku pn tktau pesal jadi cmni. atas kejadian apa.
    tp kadang2 aku terpk, mcm ni la rupa orang kat Malaysia berebut nak naik pengangkutan awam agaknya.

    =)

    ReplyDelete
  4. Malaysia pun sama, kan??

    Hiburan sana-sini. Ada mak siap bawak baby lagi...adoi laa..

    ReplyDelete
  5. kat mana kena himpit ni??

    moral of the story :
    elakkan lah tmpt yg ramai org..

    ReplyDelete

Hello!