small advertisement

Monday, April 06, 2009

viva la vida



Lyrics | Coldplay Lyrics | Viva La Vida Lyrics


Aku suka lagu ni.
Berkali-kali aku dengar lagu ni sehari. Melodinya merdu bagi aku.
Tapi baru terdetik ati aku nak mencari lirik ni.
Dan entah nape, aku rasa lagu ni seperti ade sikit kontroversi.
Ataupun aku je yang berfikiran macam tu?

3 comments:

  1. bukan kau sorang je. aku pun rasa lyricnya agak kontroversi utk kita.

    hehe.

    ReplyDelete
  2. diza,
    tu la. pun macam berkaitan dengan politik dunia.

    ReplyDelete
  3. i love coldplay since i was in high school. haritu kalau depa jadi datang, sah-sah saya pergi. tapi haritu baru nak pergi kat spore, tiket dah habis :(

    ReplyDelete

Hello!