small advertisement

Monday, April 06, 2009

tag dari mildseven97

1. Bekas kekasih saya adalah Noty - Bear (erk...)

2. Saya sedang mendengar grey sky morning - cinta gila

3. Mungkin saya patut berjimat

4. Saya suka submarine (dia comel) ("x")

5. Sahabat-sahabat baik saya yang tahu semua susah senang saat ini

6. Saya tak paham kenapa sampai skrg tk dpt increment setelah lapan bulan bekerja

7. Saya kehilangan kawan baik waktu umur sembilan-sepuluh tahun

8. Ramai yang berkata saya seorang yang pendiam tapi kemudiannya bila dah bercakap, tak reti dok diam

9. Makna nama saya, bonda cakap penghulu (leader) . ntah, tak pernah amik tau

10. Cinta itu adalah indah bila kena caranya dan perit bila sebaliknya

11. Di suatu tempat, seseorang sedang menyesali segala perbuatan nya

12. Saya akan cuba kekalkan berat dan bentuk badan yang ideal. ahaks

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud abadi

14.Telefon bimbit saya Nokia 6120 dan Sony Ericsson K510i. Dalam drawer pulak, Nokia 7210.

15.Bila saya terjaga dari tidur, rasa malas

16.Saya paling meluat apabila orang yang bersikap talam dua muka


17.Pesta/Parti adalah tempat yang boleh dapat banyak adiah

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah baby cheetah. memang comei weh

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah zaman sekolah-sekolah. if i can turn back time. pasti aku ngorat submarine. :)

20.Hari ini rasa sangat best tanpa bos di ofis

21.Malam ini saya akan gosok seluar keje untuk selasa, rabu dan khamis

22.Esok pula saya akan melawat tok dan wan kat umah angah

23.Saya betul2 inginkan Volvo S40. Suke sangat.

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan bowling sambil shopping

26.Makanan Barat atau Jepun dua-dua pun ok je. asalkan halal dimakan

27.Bilik yang terang atau gelap tak gelap sangat, tak terang sangat. romantik maaa. ;)

28.Makanan segera adalah bege. Sedap dan banyak sayur.

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang? Take care

Sapa aku nak tag:?

1) Orang Manjung

2) Kak Ita

3) Acap

4) julietchun

5) bloggers yang baca this tag

4 comments:

  1. apsal ko ske tag juliet tu? Musti sbb dia comeyyy, kekeke. TQ beb.

    ReplyDelete
  2. julietchun,
    aku ske tag ko sebab ko cun la. hehee

    ReplyDelete
  3. meza!! nk wat tagged ni sebab daku buhsan!bley ker??hehe

    ReplyDelete
  4. bole,bole. buat je.
    kan ade no 5 tu. utk sape2 yang nk buat tag ni, dialu-alukan.
    hehee~

    ReplyDelete

Hello!