small advertisement

Tuesday, April 14, 2009

bila kami berempat

Empat dan lima haribulan april yang lepas, kami berempat (aku, kas, ami dan erlina) berkumpul kat KL. Dengan lebih tepat berkumpul kat umah aku. Hehe.

Kas ngn Lina dari Ipoh. Ami plak dari UPM. Ala dekat aje tapi payah jugak nak jumpa si Ami ni. (padahal aku yang payah nak jumpa dia. Huhu)


Tak banyak gambar yang snap sebab ada macam-macam halangan. Tapi kekal dalam memori ingatan. Kan? =P

Waahhh, tak puas lepak dengan korang. Terasa seperti begitu cepat bumi ini mengelilingi matahari. Ahaks!~

4 comments:

  1. oh..semua muda rumaja gitewww...
    amat terasa akan ketuaan akaks!

    ReplyDelete
  2. kak ita,
    jangan la begitu.
    masing-masing ada cara untuk enjoy.
    kan?

    ReplyDelete
  3. kekadang dgn member yg dok sebelah umah pun payah nak jumpa kalo tak kena masanya kan.

    ReplyDelete
  4. julietchun,
    aku rasa aku tk pnah kenal sape jiran sebelah umah.
    huhu~

    ReplyDelete

Hello!