small advertisement

Tuesday, April 28, 2009

berteka-teki

Aku tau ada blogger yang tercari-cari artikel dua puluh lima april. Aku hanya publish untuk dua ari dan semalam, aku keluarkan dan simpan untuk koleksi peribadi aku.

Minta maaf ye. Ada sebab tersendiri aku buat macam tu.

Untuk orang yang meninggalkan komen kt artikel tersebut, yang menamakan diri dia sebagai kawan sekolah lama, aku keluarkan dari blog ini bukan sebab kecik ati dengan komen kau. Aku tak amik pusing langsung dengan komen kau tu.

Bagi aku, komen kau yang macam tu, menunjukkan yang kau punyai perasaan hasad dengki dengan kami berdua. Sepatutnya kau sebagai kawan, akan mendoakan kebahagiaan kami bukan keretakkan hubungan kami.

Kalau kau nak mendoakan keretakkan hubungan kami, kau tidak sepatutnya mengaku kau kawan aku. Kau tidak layak diperlakukan sebagai kawan.

Dan kau yang menamakan diri sebagai kawan sekolah lama, kau juga pengecut sebab kau takut nak tinggalkan nama kau yang sebenar. Ataupun yang sebenarnya kau harapkan aku supaya berteka-teki siapa diri kau kan.

Maaf, aku tiada masa nak fikirkan siapa diri kau. Masih banyak perkara yang perlu aku fikirkan dalam hidup aku ni.





P/s: Ini kawan makan kawan ada la......

6 comments:

  1. kau jangan layan sangat org mcm nie. sebenarnya dia jeles. serious.

    ReplyDelete
  2. aku dh tk pk psl dia lg dh.
    buat pening kepala je.

    ReplyDelete
  3. komen dia tue kau baru letak ek?

    ee, poyo gila ayat dia. haha. mesti dia byk free time sampai sibuk hal org.

    cheer up! :)

    ReplyDelete
  4. haha. aku sengaja letak.
    biar orang tu ingt apa yg dia komen.

    ReplyDelete

Hello!