small advertisement

Friday, March 13, 2009

ban kaya tak masuk carta ke

Bawah ni senarai nama-nama yang terkaya di Malaysia
  1. Robert Kuok
  2. Ananda Krishnan
  3. Lee Shin Cheng
  4. Teh Hong Piow
  5. Lee Kim Hua
  6. Quek Leng Chan
  7. Yeoh Tiong Lay
  8. Syed Mokhtar AlBukhary
  9. Vincent Tan
  10. Tiong Hiew King
  11. Azman Hashim
  12. William H. J. Cheng
  13. Lee Swee Eng
  14. Ong Beng Seng
  15. Lim Kok Thay
  16. Vinod Sekhar
  17. Lee Oi Hian
  18. Yaw Teck Seng
  19. Anthony Fernandes
  20. Mokhzani Mahathir
  21. Kamarudin Meranun
  22. Jeffrey Cheah
  23. Lee Hau Hian
  24. Chong Chook Yew
  25. Yaw Chee Ming
  26. G. Gunalingam
  27. Lim Wee Chai
  28. Kua Sian Kooi
  29. Lau Cho Kun
  30. Abdul Hamed Sepawi
  31. David Law Tien Seng
  32. Tiah Thee Kian
  33. Liew Kee Sin
  34. Ahmayuddin Ahmad
  35. Eleena Azlan Shah
  36. Lin Yun Ling
  37. Ong Leong Huat
  38. Lim Thian Kiat
  39. Khoo Kay Peng
  40. Nazir Razak
Diorang ni ada harta yang bermillion-million.... Dasat gila weh. Tapi walaupun aku berangan nak jadi kaya, tapi takda la sampai bermillion-million. Macam tak tenteram pun ada. Em diorang ni, agaknya gaya idup macam mana la gamaknya kan. Diorang enjoy hidup macam kita jugak ke. Ataupun ada stail diorang sendiri. Rasa macam nak intebiu diorang pun ada.

Tapi alih-alih..... Kembali ke tanah jugak tak.......

p/s: Ntah nape aku rasa jadi kaya bermillion-million tak bahagia mana. Cuma sronok part shopping ja la kot...
p/s (2): nama maw* ngn sit* tkde ke? kot2 la diorang ni ada harta jut-jut tapi tak tersenarai masuk dalam carta ke....

No comments:

Post a Comment

Hello!