small advertisement

Monday, February 16, 2009

mamat yg disumpah seranah di pagi ari

Bengang tul aku pagi tadi. Adjust timing dah sedang elok dah. Kluar umah pukul 7.50 pagi. Sebelum pukul 8.30, mesti dah sampai ofis walaupun aku mula kerja jam 9 pagi. Tapi tadi, ada mamat berbaju seragam putih, seluar itam jadi pak pacak di tgh-tgh jalan. Mengawang-gawang kan tangannya.

Adanya lampu isyarat tu, untuk memudah dan melancarkan keadaan trafik. Jadi, kenapa nak mamat tu jugak jadi pak pacak di situ. Disebabkan pak pacak tu la, aku terpaksa tunggu berbelas minit untuk seberang jalan.

Aku rasa, bukan aku sorang je yang rasa bengang. Kalau tak, takde la berlaku nya kejadian pesta hon-mengehon kan.

Dan disebabkan beberapa minit tu, aku tersangkut di jalan raya untuk ke ofis. Nasib la, perjalanan yang tak seberapa jauh tu. So, sempatla sampai di ofis sebelum jam 9. Cuma nya, kalau selalu aku bole feeling-feeling nk mkn pagi, tapi tadi cam kelam kabut. Dah tak tenang dah.

Jadinya, mood aku jugk sedikit terganggu arini.

2 comments:

Hello!