small advertisement

Sunday, January 11, 2009

taknak support, tolong dok diam bole?

Aku angin betul kalau ada orang yang tak nak memahami penderitaan rakyat-rakyat Palestin tu.

Lagi-lagi orang tu adalah orang Islam jugak.

Boleh dia komen, 'Biarla diorang tu kat sana. Ala, besar mana je negeri tu. Nak pergi tunjuk perasaan buat pe.'

Orang macam ni, penting diri sendiri je. Sekarang ni takpela, negara kita aman damai.

Kemudian ari, siapa yang tahu. Kan?

2 comments:

  1. hehe. Dia ingt dia ni or putih kut. Tu yg dia buat derk je.

    ReplyDelete
  2. sape ckp tue?
    meh aku sembelih die.

    ReplyDelete

Hello!