small advertisement

Wednesday, January 14, 2009

Kenny Rogers Offer

Emm.. Aku tengah cuba boikot barangan US tapi ada je dugaan yang mendatang. Macam tadi pkul 10.51 pagi, aku dapat 1sms from someone. Ada promotion kat Kenny Rogers kononnya. Cam pelik je aku rasa.

HURRY!!
Buy KenNy's quater meal and you will get another quater meal FREE!! Available at all kenNy r0gers r0asters at 15th JANUARY 2009!! We want y0u to be healthy..

Aku pun siap sms balik orang tu, betul ke promotion ni (walaupun takde niat nak makan kat situ). Dia pun balas sms aku.

Yes. 15 january je tau dr 10am hingga 10pm.


Aku rasa penyataan dia betul ni. Memang ada promotion. Aku yakin sangat sebab dia sekarang manager kat salah satu restoran Kenny Rogers kat tgh KL tu. Tapi.... Kalau aku pegi makan kt situ, kiranya dah tolak markah untuk assignment boycott US la kan.

Apesal la, kita ni bergantung harap dengan diorang sangat?

6 comments:

  1. aku pun asik makan mekdi je...

    ReplyDelete
  2. tu la, favourite aku pun mcd nih...tapi sekarang tengah berjaya memboikot lagi la...

    ReplyDelete
  3. cujen,
    tukar la selera ke marrybrown. tkpun ayamas. produk malaysia tu

    yani_worldpeace,
    congrats coz maintain boikot. aku ni je kejap boikot kejap tk.

    ReplyDelete
  4. nasib baik aku selera kampung,hik,hik. Mkn nasi campur je.

    ReplyDelete
  5. me makan nasi goreng jakks.. uhuhu

    ReplyDelete
  6. julietchun,
    okla selera kampung. blik kg tu, tkdela kempunan yg pelik-pelik sgt.

    en_me,
    nasi goreng lagi sempoi. sediakan perencah sude!

    ReplyDelete

Hello!