small advertisement

Saturday, January 31, 2009

demam o0 demam

Isnin, 26/1:
Tkde mood nak keluar rumah. But terpaksa. Kena ke rumah angah, untuk anta souvenir. Sambil-sambil tu, bole tengok orang TV3 buat shooting kt umah angah. Tapi cite ape eh? Lupa la. Cuma tau, Nabila ade skali.

Selasa, 27/1:
Pun tkde mood nk kluar. Tapi bonda nk window shopping. Kne ikut jugak, temankn bonda. Klau tak, mrajuk nnti. Lagi-lagi, aku ade melarang bonda dari membeli handbag kt Korea aritu.

Rabu, 28/1:
Dh mula kerja. Dh mula sakit tekak. Tghari kluar lunch dengan bos dan collegue dekat Manhattan Fish Market. (Lagi) Pandai sangat pergi order ice lemon tea. Blasah pulak mkn makanan berminyak.

Khamis, 29/1:
Arini sakit tekak, disusuli selsema. Buat keje pun dh gaya cam nak nangis. Syahdu syahdan sudah. Pun blur-blur buat keje. Anta email tapi lupa letak attachment. Dah letak attachment, lupa nk send kt sapa. Aiihhh.. Dan petang tu aku ditimpa ujan, ketika meredah ke kereta.

Jumaat, 30/1:
Selsema aku parah. Batuk mula menyinggah. Kohkohkoh... Tak merdu langsung. Suara pun sudah bertukar menjadi makin sayu. Jadi aku MC!!! Tapi.. Ade tetapinya.. Aku kena anta document kt Petronas, KLCC. Agak-agak nye,klau dh sampai KLCC tu, sehat tak? Sehat woo... Siap beli baju sehelai. Hehe..

Sabtu, 31/1:
Bertekad nak dok umah. Nak rest. Jangan sape-sape ajak aku kluar. Tapi klau takat nak lepak2 makan, ajak la eh. Huahuahuaaa!

4 comments:

  1. jom kuar mkn...aku blanja hehehehe

    ReplyDelete
  2. ab geldofg,
    bole2. bila? (dan-dan je sehat)
    huhuu
    ;)

    ReplyDelete
  3. sama la, aku pun tengah fenin-fenin n demam, cuaca xelok agaknya...

    ReplyDelete
  4. Meza x chat ke?
    take care tau...

    ReplyDelete

Hello!