small advertisement

Friday, December 26, 2008

bila laki suka dgn pompuan

Member aku cite, yang ada sorang budak ni, dah timbulkan satu istilah baru. Ok, ok. Sebelum tu, aku bagi senario untuk korang pikir-pikir kan. [Tak sure pun senario ke ape, tapi layan je la ek]

Kalau jantan suka sama jantan, kita panggil geng-geng macam ni golongan gay. Betul tak?

Yang pompuan suka sama pompuan plak, kita panggil diorang ni spesis lesbian kn. Kan, kan? [Sambil angkat kening]

So kalau kita ni, yang pompuan suka dan sayang dekat laki, yang laki ni pun suka dan sayang kat pompuan tu, kita panggil kita ni golongan ape ek?

Kalau aku la, aku jawab. Golongan normal. Golongan apa lagi kan.

Tapi dengan EQ & IQ yang hebat dari budak itu, dia telah menimbulkan satu istilah baru dalam dunia aku.

Korang nk tau jawapannya??

Ala pikir la weh..

Ok, ok... Aku bagi jawapan dia k.

Istilah untuk golongan lelaki suka pompuan, pompuan suka laki ini dipanggil golongan........

.....

....

...

..

.

Gay
bian.

Bole terima tak jawapan tu kawan-kawan? Hehee. Terima ajela ye~


P/s: Mcm bunyi amphibian pun ade. Adoi, budak-budak zaman sekarang. Macam-macam idea diorang. Ni yang orang kata kreatif dan inovatif ni. ;)

Kondisi diri aku: Belom stabil. Masih weng! Perasaan yang masih berterabur. [Tolong kutipkan bole tak?] Adoi........~

P/s No 2: Sebab tu, olahan cite aku ni berterabur banyak. Maafkan ku ye!~

5 comments:

  1. Bila lelaki suka sama lelaki kita panggil golongan gay. Klau prempuan sama perempuan kita panggil golongan les. Tapi klau lelaki sama perempuan kita selalunya panggil golongan bercinta la. Betul tak. Lelaki mana ble bercinta sama lelaki begitu juga prempuan sama prempuan... hehe. Renungkanlah..

    ReplyDelete
  2. keke..keke..keke... aku cam penah dgr jew lawak niw... kekekeke
    sapew yg bagi yew??
    wink...
    well it will make we laugh rite??

    ReplyDelete
  3. weh mana boleh buat istilah tak bagus mcm tu.. dan dalam islam mana ada couple// (ayat-ayat cinta)

    ReplyDelete
  4. gaybian....hihihihi....masuk kamus nie..

    ReplyDelete
  5. isk tak best la gaybian.
    tanak...!!

    ReplyDelete

Hello!