small advertisement

Thursday, December 18, 2008

edisi mengumpat

Aku nak mengumpat. Nak mengata sket-sket. Pun nak adu sket-sket. Erk, kalau rasa cam tk suke nk bersubahat, sila abaikan entri ni k. Buat tak nampak je.

Aku nak mengumpat ni. Series. Tak tahan dah ni. (Nk ngumpat pun siap bgtau dulu) Ok, ok. Yang aku nak cite ni psl sorang laki. Tapi suke buat perangai tonggeng-tonggeng kan bontot. Tak sesuai k. Tolong la............ Agaknya sebab tu bontot pun tonggek sket kot. Series!!

Laki yang sama, tapi suka sangat menyembang. Tak larat aku nak dengar dia nya sembang. Bole pitam wey. Lariiiiik!

Sembang punya sembang, bole sambung kt telefon. Nasib aku tak kena lagi.

Haa tapi... Ada tapi ye. Bila menyembang, ko jangan la berharap nak sampuk apa yang dia sembang. Berangan la. Kalau dia tanya, what is ur opinion? Korang jangan la bagi pendapat yang bukan-bukan. Bagi pendapat yang relevan je. Yang sedapkan ati dia. Kalau tak... Em, sentapla dia ngan korang.

Apa je yang dia tnya, korang pun jangan memandai-mandai nak jawab. Jangan tunjuk kebolehan yang ada. Jawab ya atau tak je. Sebabnya, once dia tau korang ade kebolehan, merasa la korang jadi mangsa keadaan selepas itu. Contoh: Jangan memandai kata tau psl komputer ke, nk repair cooler ke. Nanti dia tak panggil technician. Tapi dia panggil korang je.

Pasal bab menyembang ni, topik kegemaran dia ialah pasal bini dia. Pergh, favourite. Bukan memuji bini, tapi kutuk bini. Apa punya laki daaa...

Dia juga sangat berbangga dengan perkara-perkara tak elok (bagi aku la tak elok, bg orang myb normal kot) yang penah dia buat zaman muda-muda dulu. Zaman tak kawen lagi. Tapi sekarang pun apa kurangnya.

Riak. Eh, sama je ngan kes bangga tu kan. Riak dengan segala kejayaan.

Erk, aku ni mengumpat ke. Listkan keburukan laki tu eh. Hahahaaa.. Betapa aku tak sukenya laki ni. Tapi nak buat cmne. Terpaksa la aku reda jugak. Nape reda?

Baca bawah ni. Belek betul-betul. Korang mesti tak caya.






























































































Laki itu ialah bos aku sendiri.

P/s: Hebat aku ni. Kutuk secara terbuka. Mau nya dia terlayan entri ni, mampus aku. La tu gak dia cakap.....

U're FIRED!!!!!!!
=p

5 comments:

  1. peh...dasatnye bos awk..main tunjuk2 montot.....hihihi....
    mesti suka main montot tu.. alamak... larikkkk

    ReplyDelete
  2. Ade gak laki ske tjk montot yer,ngeri :D Rasanyer aku tak penah lagi jmp laki yg ske ngumpat2 bini dia dpn org, kire ko ni bertuah la,hahaha.

    ReplyDelete
  3. ....kehilangan identiti,
    bontotnye tonggek. agaknya dia sgt berbangga kot. =p

    julietchun,
    ye, kami di ofis ini sgt bertuah tapi sakit ati bila dia bangga menjatuhkan maruah kaum pompuan. cm nk sepak-sepak je. huhuhuu~

    ReplyDelete
  4. isy...saja je ke die tunjuk2 bontot die tu eh? nak tambah lagi satu kut...ekekek

    ReplyDelete
  5. yani_worldpeace,
    cukup la dia dh ade 2bini. Oopss!~
    n dia tu pn bukn kaya sgt pn.
    harap gaya sj.

    erk, termengumpat lg.
    hehee~

    ReplyDelete

Hello!