small advertisement

Wednesday, December 31, 2008

berganti

kau begitu berharga untuk ku
kau telah memberikan kegembiraan padaku
kau jua memberikan kesedihan bagiku
aku tak mahu lepaskan kau
aku rasa sangat bahagia tika ini
tapi kau terpaksa tinggalkan aku
membawa diri

patutla kau beriya-iya nak kenalkan aku dengan dia
kau seolah-olah mempromosikan dia padaku
kau juga sanggup kata yang aku lebih baik bersama dia
padahal kau yang aku kenali dulu
bukan dia

tapi aku tahu
aku terpaksa terima hakikat ini
yang kau harus diganti

selamat tinggal 2008
dan selamat datang 2009

semoga kau mampu menceriakan hidup ku
dan memberikan rezeki yang baik kepada ku


2 comments:

  1. heh..baru je aku ada idea nak tulis pe kat ko...kata-katan semangat la konon...ceh...

    ekceli, aku pun sedih gak nih...tahun 2008 bakal berlalu...semoga tahun 2009 ni menjanjikan kebahagiaan yang kita impikan...Amin...

    ReplyDelete
  2. yani_worldpeace,
    tu cara luahan perasaan aku. nk buat cmna. ;)
    tp mmg btul la.rasa skejap sgt thun 2008. tup-tup dh nk 2009 dh kn. sedih woooo!

    ReplyDelete

Hello!