small advertisement

Sunday, November 23, 2008

aku ditipu

Aku rasa la aku ni ditipu. Padahal aku tak dapat pengesahan pun lagi. Tapi kalau betul, aku rasa macam nak ketuk-ketuk je kepala sorang mamat ni. Ok, ok.. Cerita dia macam ni...

Aritu kami bersembang-sembang dekat YM pasal kes Orang Manjung nak bertunang nanti. So dia cakap, bukan terlalu awal ke nak tunang, nk kawen semua ni. Aku tak ingat la apa yang aku reply, tapi aku rasa cam jawapan aku tu seolah-olah, sokong sangat pun idak. Bangkang sangat pun idak. Aku try jadi pagar. Ok?

Dia ni pula, beriya-iya bangkang, tunang awal ngan kawen awal. Kononnya biarla sampai dah berkerjaya. Itu yang aku paham la. Tk ingat plak aku, kot dia cita macam lain, aku paham macam lain kan.

So tkdela aku kesah. Tapi tadi, tiba-tiba aku rasa cam bengang pun ade. Bukan ape, tetiba aku rasa cam mamat yang bangkang gila-gila sebelum ni, nak bertunang pulak. Aku tak tau bila, tapi aku paham dari cara dia announce kat frenster dia tu.

Itu kalau tunang. Kalau kawen, memang aku nak extra ketok kat kepala dia ni. Aku bengang sangat sebab, aku rasa macam aku ni bahan untuk mendapat jawapan samada dia wajar bertunang atau tidak.

Tanya direct je la, patut ke tak patut dia nak tunang. Tkyh la pakai orang lain nak jadi modal kn. Adehai.....

No comments:

Post a Comment

Hello!